septasoft

بهترین بانک نرم افزاری

فهرست نرم افزارها

 

کتاب جامع آموزش نرم افزار پردازش سیگنال LabView

کتاب جامع آموزش نرم افزار  پردازش سیگنال LabView نرم افزار قدرتمند LabView بدون داشتن یک مرجع کامل قابل یادگیری نمی باشد . این نرم افزار هر ساله بخش های جدیدی به آن افزوده می شود به طوری که در آخرین نسخه آن حجمی معادل 6 دی وی دی دارد . اینبار یک کتاب آموزشی بسیار مرتب و کامل که در 15 فصل آماده شده در اختیار شما قرار می دهیم . این کتاب فصل های زیر را به طور کامل شرح داده است .فصل اول - شناخت بسته نرم افزاری Labview-فصل دوم - برقراری ارتباط بین رایانه و دنیای خارج-فصل سوم: محیط برنامه نویسی LABVIEW و نحوه ایجاد برنامه-فصل چهارم - ایجاد برنامه و اجرای آن در محیط LABVIEW-فصل پنجم - اصول برنامه نویسی و اشکال زدایی برنامه-فصل ششم - کنترل اجرای برنامه با استفاده از ساختارها

دریافت فایل برنامه ( 12.47 مگابایت ) ( 173 بار دانلود شده )
 
 
آموزش نرم افزار MultiSim ۱۱ همراه با نصب و کرک آن

آموزش نرم افزار MultiSim ۱۱ همراه با نصب و کرک آن راسخون بنا به نیاز کاربران خود سعی در برطرف کردن آنها دارد؛به همین منظور آموزش کار و نصب و کرک قویترین نرم افزار رشته مهندسی برق MultiSim 11 را به صورت تصویری و فارسی قرار داده است.امیدوارم از آن استفاده لازم را ببرید. برنامه MultiSim 11.0.1 Ultiboard PowerPro یکی از جامع ترین نرم افزار های برق به شمار میرودکه مثل برنامه ی Spice به شما امکان طراحی مدار داده و هم خروجی مورد نظرتان را در اختیار شما قرار می دهد.

دریافت فایل برنامه ( 7.50 مگابایت ) ( 225 بار دانلود شده )
 
 
آموزش کامل و تصویری و فارسی بسته حفاظت اینترنتی هوشمند ESET Smart..

آموزش کامل و تصویری و فارسی بسته حفاظت اینترنتی هوشمند ESET Smart Security Business Edition سایت راسخون بنا به درخواست کاربران خود آموزش کامل و تصویری و فارسی بسته حفاظت اینترنتی هوشمند ESET Smart Security Business Edition شامل اجزا یکپارچه ضد ویروس ، ضد جاسوس افزار ، دیواره آتش شخصی و ضد هرزنامه و راهنمای جامع نگارش تحت شبکه نرم افزار ضد ویروس Eset را ارائه کرده است. شما در اين سه کتاب با تمامي قسمت هاي اين نرم افزار بصورت کامل آشنا خواهيد شد.

دریافت فایل برنامه ( 6.44 مگابایت ) ( 533 بار دانلود شده )
 
 
راهنمای جامع تنظیمات مرورگر گوگل کروم learning Google Chrome

راهنمای جامع تنظیمات مرورگر گوگل کروم learning Google Chrome به احتمال ۹۹ درصد تا به حال نام مرورگر قدرتمند Google Chrome ( گوگل کروم ) را شنیده اید . این مرورگر همانطور که از نامش پیداست ، محصول یکی بزرگترین شرکت های کامپیوتری دنیا یعنی Google است . با وجودی که این مرورگر کمتر ۲ سال از عمرش میگذرد ولی به یکی از بهترین مرورگرهای دنیا تبدیل شده است که در تست های انجام شده ، بیشتر اوقات مقام نخست را بدست می آورد . شاید شما هم یکی از کاربران این مرورگر فوق العاده باشید .راسخون برای شما راهنمای جامع تنظیمات مرورگر گوگل کروم به همراه مجموعه 10 ترفند و نکات مفید از گوگل کروم را ارائه کرده است.امیدواریم بتوانیم به شما در ارائه مطالب آموزنده کمک کنیم.

دریافت فایل برنامه ( 2.48 مگابایت ) ( 556 بار دانلود شده )
 
 
آموزش کامل و تصویری و فارسی آنتی ویروس نود 32 Learning Eset Nod32..

آموزش کامل و تصویری و فارسی آنتی ویروس نود 32 Learning Eset Nod32 Antivirus Nod 32 نام نرم افزاري است امنيتي که به طور حتم خيلي ها با اين اسم آشنايي کامل دارند و بسياري هم از آن براي محافظت سيستم خود بصورت يکپارچه و سرعت بالا در برابر انواع ويروس ها و حملات هکرها و مخرب ها استفاده مينمايند. در اين کتاب 88 صفحه اي که يک راهنماي نرم افزار يا Guide محصوب ميشود شما با تمامي قسمت هاي اين نرم افزار بصورت کامل آشنا خواهيد شد.

دریافت فایل برنامه ( 4.61 مگابایت ) ( 1158 بار دانلود شده )
 
 
آموزش جامع سیستم حروفچینی latex و فارسی تک

آموزش جامع  سیستم حروفچینی latex و فارسی تک راسخون بنا به درخواست کاربران خود آموزش دو نرم افزار latex و فارسی تک را بصورت جامع ارائه کرده است.امیدواریم از دانلود ان لذت کافی را ببرید.لی تک اساسا زبان بسیار راحتی است و طراحان آن به ویژه به سهولتیادگیری آن توجه کرده اند. برای یاد گرفتن لی تک احتمالا سریع ترین راه این است که یکی از جزوه های آموزشی رایگان لی تک را از اینترنت دریافت کنید و در طول یک یا چند روز آن را مطالعه کنید و تمرین ها را انجام دهید. یادگیری لی تک معمولا تجربه لذت بخشی است و در پایان دوره آموزشی کوتاهتان، زبانی را یاد گرفته اید که توانایی بالایی در ایجاد و مدیریت اسنادتان به شما می دهد و از بسیاری از دردسرهای کار کردن در محیط های واژه پرداز نجاتتان می دهد. پس می توانید همین الا ن شروع کنید!

دریافت فایل برنامه ( 2.18 مگابایت ) ( 604 بار دانلود شده )
 
 
آموزش فارسی و تصویری ویدیو چت قدرتمند ooVoo

آموزش فارسی و تصویری  ویدیو چت قدرتمند ooVoo در آموزش "چت ویدیویی با بهترین کیفیت" نرم افزار oovoo و قابلیت‌های آن را ذکر می کنیم و در ادامه روش ساختن ID و اضافه کردن دوستان به لیست oovoo را برایتان توضیح می دهیم.و آموزش تمام کلید های موجود در این برنامه. نحوه کار کردن با این نرم‌افزار مانند همه نرم‌افزارهای مبتنی بر وب بسیار آسان است. تمام این نرم‌افزارها User Friendly هستند و طوری طراحی شده‌اند که عموم کاربران بتوانند با آن کار کنند. اگر شما جزو کسانی هستید که هنوز نحوه کار کردن با اینگونه نرم‌افزارها را یاد نگرفته‌اید و هنگام مواجه با محیط نرم‌افزارهای جدید مضطرب می‌شوید، نگران نباشید. با خواندن این آموزش تصویری به راحتی یاد خواهید گرفت با دوستان خود در هر کجای دنیا ویدیو چت داشته باشید.

دریافت فایل برنامه ( 0.84 مگابایت ) ( 2002 بار دانلود شده )
 
 
آموزش کار با کلون سیدی CloneCD

آموزش کار با کلون سیدی CloneCD حتماً شما هم با نرم افزار قدرتمند CloneCD آشنایی دارید. این نرم افزار بیشتر در کپی سیدی های قفل شده فیلم،بازی،موزیک و ... کاربرد دارد. اینبار میخواهیم شما را با این نرم افزار کوچک و قدرتمند آشنا سازیم. اگر می خواهید نحوه کار با این برنامه را بیاموزید کتاب آموزش نرم افزار CloneCD را از میهن دانلود دریافت و مطالعه کنید. این کتاب بطور بسیار خلاصه و آسان و بدون مطالب طولانی نحوه کار با این برنامه را به شما می آموزد تا در کمترین زمان ممکن استفاده از این نرم افزار را یاد بگیرید و بتوانید براحتی از آن استفاده کنید. آموزش نرم افزار CloneCD نام کتاب: آموزش نرم افزار CloneCD نویسنده: محمد علی پور فرمت کتاب: PDF تعداد صفحات: 8

دریافت فایل برنامه ( 0.58 مگابایت ) ( 757 بار دانلود شده )
 
 
آموزش ساخت گروه در یاهو

آموزش ساخت گروه در یاهو حتماً تا به حال در چندین و چند گروه ایرانی مخصوصاً گروه راسخون که توسط یاهو ساخته شده اند عضو شده اید و مشاهده کرده اید که چقدر عضویت در آنان ساده و آسان است. احتمالا شما هم سایت یا وبلاگ کوچکی دارید و می خواهید یک گروه برای آن ایجاد کنید تا کاربران سایت خود را از جدیدترین مطالب سایت خود برخوردار کنید. اشتباه نکنید این کار اصلاً مشکل نیست چون با دانلود کتاب "آموزش ساخت گروه در یاهو" و خواندن آن براحتی می توانید یک گروه در یاهو داشته باشید و از ویژگی های آن استفاده کنید.

دریافت فایل برنامه ( 0.58 مگابایت ) ( 635 بار دانلود شده )
 
 

آموزش کامل ArcGIS نرم افزار تحلیل اطلاعات مکانی

آموزش کامل ArcGIS نرم افزار تحلیل اطلاعات مکانی در این کتاب شما با نرم افزار ArcGIS آشنا می شوید.این برنامه یکی از محصولات معروف شرکت ازری آمریکا هست که در زمینه سیستم های اطلاعات مکانی کاربرد دارد .نرم افزارArcGIS نرم افزاری بسیار آسان برای کاربردهای GISاست که به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی اطلاعات مکانی و داده های توصیفی را برای ایجاد نقشه ها ، جداول و نمودارها به کارگیرند و به عبارت دیگر ArcGis نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات مکانی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل ابزارهایی برای برنامه سازی ، ایجاد نقشه ها و مدیریت آنها ، سرور برای پشتیبانی در سطح سازمان و پشتیبانی از سیستمهای موبایل و بیسیم است.

دریافت فایل برنامه ( 10.32 مگابایت ) ( 796 بار دانلود شده )
 

 

+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارها,ساعت 2:41 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارها

 

آموزش کامل و جامع کریستال ریپورت Learning Complete CrystalReport

آموزش کامل و جامع کریستال ریپورت Learning Complete CrystalReport امروز برای راسخونی های عزیز چهار آموزش کامل و جامع درباره نرم افزار کریستال ریپورت ارائه شده است. آموزش ها شامل : -آموزش جامع و کامل کریستال ریپورت از مبتدی تا حرفه ایی -آموزش کریستال ریپورت بصورت فایل پاورپوینت برای ارائه. -کتاب الکترونیکی آشنایی با برنامه نویسی کریستال ریپورت به همراه مثالهای کاربردی به زبان (آموزش برنامه نویسی Crystal Report به زبان VB ) -آموزش لاگین در کریستال ریپورت به زبان سی شارپ. امیدوارم از این مجموعه کامل استفاده لازم را ببرید.

دریافت فایل برنامه ( 2.10 مگابایت ) ( 1204 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارها,ساعت 2:39 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارها

 

آموزش تصویری و فارسی کامفار 3 به دو صورت مختلف

آموزش تصویری و فارسی کامفار 3 به دو صورت مختلف امروز برای راسخونی های عزیز و بچه های مهندس رشته صنایع و مدیریت آموزش تصویری و فارسی کامفار 3 را مهیا کرده اییم .کامفار یک نرم افزار تایید شده توسط سازمان توسعه صنعتی ملل متحد UNIDO و منتشر شده توسط همان سازمان است. طبق گفته این سازمان (در کتابچه و بروشور کامفار) پس از بررسی متدولوژی ارزیابی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه ها در بیش از 50 کشور جهان، این نرم افزار بر اساس متدولوژی طراحی شده توسط یونیدو، ارائه شده است و در حال حاضر نیز گزارشهای خروجی این نرم افزار یکی از اسناد مورد نیاز جهت اعطای وام و تسهیلات توسط بانکهای ایرانی به متقاضیان سرمایه گذاری در طرح ها می باشد.

دریافت فایل برنامه ( 2.03 مگابایت ) ( 1761 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارها,ساعت 2:36 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارها

 

آموزش هوش مصنوعی-ساخت روبات

 آموزش هوش مصنوعی-ساخت روبات هوش مصنوعی ( Artificial Intelligenc ) یا هوش ماشینی (Machine Intelligence) را باید عرصهٔ پهناور تلاقی و ملاقات بسیاری از دانش‌ها، علوم، و فنون قدیم و جدید دانست. هوش مصنوعی به هوشی که یک ماشین از خود نشان می‌دهد و یا به دانشی در کامپیوتر که سعی در ایجاد آن دارد گفته می‌شود. اما همانطور که می دانید این درس به عنوان یکی از دروس مهم و کاربردی در اکثر دانشگاههای ایران و جهان تدریس می شود . كتابي كه در ادامه ارائه خواهيم كرد را مي توان يكي از بهترين و بي نظير ترين مراجع آموزشي هوش مصنوعي دانست چرا كه با مطرح كردن اكثر مباحث مرتبط با اين درس به واقع جاي هيچ حرفي را باقي نگذاشته است .

دریافت فایل برنامه ( 5.28 مگابایت ) ( 2314 بار دانلود شده )
 
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارها,ساعت 2:34 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارهای

 

مدیریت و نگهداری آکواریوم را به وسیله Sea Apple Aquarium Lab..

مدیریت و نگهداری آکواریوم را به وسیله Sea Apple Aquarium Lab v4.4.0 تجربه کنید Sea Apple Aquarium Lab نام نرم افزاری به منظور مدیریت و برنامه ریزی در نگهداری آکواریوم می باشد. به کمک این نرم افزار می توان مسائل مختلف همانند دمای آب ، تهیه لیست امور روزمره مربوط به آکواریوم ، زمان تعویض و یا سیفون نمودن آکواریوم و ... را مدیریت کامل و صحیحی نمود تا برای نگهداری آکواریوم خود بهترین شرایط را داشته باشید. این نرم افزار محصولی از شرکت SeaApple می باشد.

دریافت فایل برنامه ( 5.65 مگابایت ) ( 1119 بار دانلود شده )
 
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارهای,ساعت 2:31 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارها

 

آموزش نرم افزار Installshield

آموزش نرم افزار Installshield  Installshield یکی از کامل ترین و قدرتمندترین برنامه های ساخت Setup برای پروژه های شخصی می باشد . در این کتاب به طور کامل با نرم افزار Installshield و کار با آن آشنا خواهید شد . تمام مراحل آموزش به همراه تصاویر بیان شده و درک آن آسان می باشد . توضیحات کتاب برای تمامی نسخه های این نرم افزار صادق است. این کتاب شامل بخش های زیر می باشد : 1. ایجاد پروژه 2. وارد نمودن مشخصات کلی برنامه 3. اضافه نمودن فایل مورد نظر به Setup برنامه 4. نصب فایل در پوشه مورد نظر 5. تنظیمات Data Base برنامه 6. ایجاد Shortcut 7. Skin برنامه 8. ساخت فایل Setup

دریافت فایل برنامه ( 1.23 مگابایت ) ( 1291 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارها,ساعت 2:25 توسط سید داوود نبوی |



فهرست نرم افزارهای اینترنت

 

آموزش اینترنت

آموزش اینترنت امروزه يكي از جدابترين قسمتهاي كاربري رايانه، استفاده از اينترنت مي باشد، كه علاوه برامكانات موجود در زمينه هاي علمي وتجاري آن، جلوه هاي ويژه ديگري مانند سرگرمي و ارتباطات، هرسليقه اي را به خود جلب مي نمايد. براي شروع بايستي كه به يکی از سرويس دهندگان اينترنت ISP، مـراجـعـه نـموده ويك سطح دسترسي از آنها خريداري كنيد و سپس از طريق برنامه Connect To the Internet به اينترنت متصل شويد.

دریافت فایل برنامه ( 0.09 مگابایت ) ( 968 بار دانلود شده )
 
 
آموزش Web Analytics

آموزش Web Analytics آموزش Web Analytics از سری کتابهای آموزشی for Dummies به زبان انگلیسی.

دریافت فایل برنامه ( 10.26 مگابایت ) ( 437 بار دانلود شده )
 
 
آموزش طراحی وب

آموزش طراحی وب آموزش طراحی وب از سری کتابهای آموزشی for Dummies به زبان انگلیسی.

دریافت فایل برنامه ( 43.84 مگابایت ) ( 2875 بار دانلود شده )
 
 
کتاب مرجع اینترنت

کتاب مرجع اینترنت کتاب مرجع اینترنت از سری کتابهای آموزشی for Dummies به زبان انگلیسی.

دریافت فایل برنامه ( 16.12 مگابایت ) ( 844 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارهای اینترنت ,ساعت 2:1 توسط سید داوود نبوی |



صفحه قبل 1 صفحه بعد